DECLARAȚIE PRIVIND PROTECȚIA DATELOR

Politica de protecție a datelor cu caracter personal a Valletta Residence S.R.L
ANGAJAMENTUL NOSTRU CU PRIVIRE LA DATELE CU CARACTER PERSONAL

1.1. Valletta Residence S.R.L, cu sediul în Sibiu, Str Stefan cel Mare nr 193, judetul Sibiu, înmatriculată în Registrul Comerțului sub nr. J32/121/2014, cod fiscal RO 33933448 („Valletta Residence ”), va prelucra datele personale ale utilizatorilor site-ului vallettaresidence.ro în conformitate cu legislația în vigoare. Acest document are rolul de a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.

1.2. Politica se întemeiază pe dispozițiile Regulamentului nr. 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau „GDPR“), care a intrat în vigoare de la data de 25 mai 2018, precum și pe legislația națională aplicabilă.

1.3 GDPR definește datele cu caracter personal ca fiind „orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoană vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale“.

1.4. VALLETTA RESIDENCE se angajează să implementeze cele mai înalte standarde de confidențialitate și transparență cu privire la datele cu caracter personal pe care le prelucrează în activitatea curentă. Protecția și transparența totală în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în cadrul activității noastre sunt obiectivele noastre de maximă importanță.

1.5. Orice informații referitoare la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal pot fi solicitate la adresa dataprotection@zacaria.ro aparținând Responsabilului cu protecția datelor desemnat în conformitate cu dispozițiile GDPR.

ACORD

2.1. Utilizarea de către dumneavoastră a serviciilor noastre este supusă prezentei Politici precum și Politicii referitoare la modulele cookies. Atunci când utilizați serviciile noastre, sunteți de acord cu termenii acestei Politici. Scopul Politicii este de a ne informa clienții cu privire la modul de colectare, stocare și utilizare a datelor cu caracter personal.

2.2. Dacă nu sunteți de acord cu Politica, vă rugăm să încetați să mai folosiți serviciile noastre.

2.3. Utilizarea site-ului vallettaresidence.ro nu presupune în mod obligatoriu furnizarea de date cu caracter personal. Cu toate acestea, în cazul în care decideți să ne furnizați date cu caracter personal, dorim să vă explicam modul în care prelucrăm datele pe care ni le furnizați

CATEGORII DE DATE CU CARACTER PERSONAL COLECTATE

Datele cu caracter personal pe care le prelucrăm ca urmare a utilizării de către dumneavoastră a site-ului vallettaresidence.ro pot include:

informații de contact, cum ar fi numele și prenumele dumneavoastră, adresă de e-mail, telefon;
detalii despre tipul de locuință pe care v-o doriți;
IP-ul dumneavoastră care se colectează în momentul în care intrați în legătură cu operatorul nostru de pe site;
detalii ale vizitelor dumneavoastră pe site-ul nostru;
alte informații pe care ni le transmiteți dumneavoastră, cu ocazia formulării unei solicitări pe site sau ca urmare a transmiterii lor pe email sau telefon.
MODALITĂȚI DE COLECTARE A DATELE DUMNEAVOASTRĂ CU CARACTER PERSONAL

4.1. Colectăm datele dumneavoastră care provin în urma unei cereri pe email sau telefon

4.1.1. Colectăm și prelucrăm date cu caracter personal ce se referă la nume, prenume, adresă de email, telefon în vederea menținerii unei corespondențe sau comunicări cu dumneavoastră. Astfel, în cazul în care formulați o cerere pe email sau telefon, vom prelucra datele dumneavoastră în vederea soluționării acesteia.

4.1.2. În acest context, dacă situația expusă de dumneavoastră spre solicitare o impune, vom putea transmite datele dumneavoastră de contact instituțiilor financiare și guvernamentale, companiilor de transport sau poștei.

4.1.3. Cu excepția situației expuse mai sus, datele furnizate de dumneavoastră în cursul navigării site-ului vallettaresidence.ro vor fi utilizate de Valletta Residence doar în interes propriu și nu vor fi transmise către terți decât dacă s-a obținut în prealabil acordul dumneavoastră.

4.2. Colectăm datele dumneavoastră care provin ca urmare a unei cereri de a fi contactat de un consultant

4.2.1. Colectăm datele cu caracter personal ce se referă la nume, prenume, adresă de email, telefon, interesul de a contracta (tipul de locuință pe care v-o doriți) și care provin ca urmare a faptului că ați solicitat să fiți contactat de un consultant în acest sens, completând câmpurile de pe site.

4.2.2. În acest sens, consultanții noștri vă vor contacta pentru a vă pune la dispoziție mai multe informații și a vă trimite o ofertă personalizată.

SCOPURILE ÎN CARE VĂ PRELUCRĂM DATELE CU CARACTER PERSONAL

Putem colecta și prelucra date cu caracter personal în următoarele scopuri:

pentru desfasurarea relatiei contractuale dintre dumneavoastra si Valletta Residence Srl
respectarea obligațiilor noastre legale (cum ar fi obligații de păstrare a evidențelor contabile și a documentelor justificative);
analizarea, îmbunătățirea serviciilor și comunicărilor noastre către dumneavoastră;
protejarea securității și gestionarea website-urilor și a celorlalte sisteme, prevenirea și detectarea amenințărilor de securitate, fraudelor sau a altor activități infracționale sau malițioase;
transmiterea acestora către terți, în cazul în care v-ați manifestat în mod expres consimțământul;
campanii de marketing, respective pentru transmiterea prin intermediul mijloacelor de comunicare la distanta (email, sms) de comunicari comerciale privind produsele oferite; sondaje în rândul clienților, analize de piață, tombole, concursuri sau alte activități sau evenimente promoționale, în cazul în care v-ați manifestat în mod expres consimțământul;
în orice scop aferent și/sau auxiliar oricărora dintre cele de mai sus sau orice alt scop pentru care datele dumneavoastră cu caracter personal ne-au fost furnizate
MARKETING DIRECT

6.1. Ne promovăm serviciile către dumneavoastră și către alte persoane. Utilizăm informații despre clienți pentru transmiterea de invitații și comunicări care promovează produsele și serviciile furnizate de noi. În măsura care v-ați exprimat acordul în acest sens, prin bifarea căsuței din cadrul formularului de contact, vă vom putea utiliza datele cu caracter personal furnizate în vederea transmiterii de comunicări privind produsele și serviciile pe care le furnizăm.

6.2. În toate cazurile, veți avea posibilitatea de a va dezabona de la primirea informărilor de marketing prin accesarea link-ului de dezabonare pe care îl veți regăsi în cadrul fiecărei comunicări de acest tip.

6.3. Vă rugăm să aveți în vedere că în cazul unei solicitări de dezabonare poate exista un termen de până la 48/72 de ore în care este posibil să mai primiți informări sau comunicări de marketing, din considerente legate de operarea modificărilor în sistem. Dezabonarea de la primirea e-mailurilor de marketing nu împiedică transmiterea în continuare de email-uri tranzacționale prin intermediul cărora vă putem informa cu privire la stadiul tranzacției pe care o putem încheia

DREPTURILE DUMNEAVOASTRĂ

7.1. Dorim să vă informăm că, în cadrul noilor reglementări privind protecția datelor cu caracter personal prevăzute de Regulamentul general privind protecția datelor UE 679/2016, în cazul în care prelucrăm date cu caracter personal ale dumneavoastră, dispuneți de următoarele drepturi:

dreptul de acces, prevăzut de art. 15 din GDPR, în baza căruia puteți să ne solicitați, gratuit, să vă confirmăm dacă prelucrăm sau nu date cu caracter personal care vă privesc. De asemenea, ne puteți solicita o copie a datelor pe care le prelucrăm despre dumneavoastră. Cererile trebuie să includă informații relevante pentru a va putea identifica în baza noastră de date. Vom soluționa cererea dumneavoastră, în maxim 30 de zile;
dreptul la informare – presupune informarea de o manieră concisă, transparentă și ușor accesibilă a persoanelor vizate cu privire la datele prelucrate;
dreptul la rectificare, prevăzut de art. 16 din GDPR, pe care îl puteți exercita, prin formularea unei cereri prin care ne puteți solicita să modificăm informațiile pe care le avem deja despre dumneavoastră. Puteți formula o astfel de cerere atunci când observați că datele dumneavoastră sunt incomplete sau inexacte;
dreptul la restricționarea prelucrării, prevăzut de art. 18 din GDPR, pe care puteți să-l exercitați atunci când contestați exactitatea datelor, considerați că prelucrarea este ilegală sau vă opuneți ștergerii datelor. Urmare a exercitării acestui drept, vom putea în continuare să stocăm datele dvs., efectuarea altor operațiuni de prelucrare fiind posibilă doar cu consimțământul dumneavoastră, cu excepția cazurilor expres prevăzute de lege;
dreptul la portabilitate, prevăzut de art. 20 din GDPR, pe care îl puteți exercita doar pentru cazurile în care prelucrarea are ca temei consimțământul dumneavoastră sau contractul și doar daca datele dumneavoastră sunt prelucrate prin mijloace automatizate. Dacă îndepliniți condițiile, ne puteți transmite o cerere de portare a datelor către operatorul pe care vi-l doriți;
dreptul de a vă opune prelucrării datelor în scop de marketing, prevăzut de art. 21 din GDPR. Puteți să vă exercitați acest drept în orice moment, iar noi vă garantăm că datele dumneavoastră nu vor mai fi prelucrate în acest scop. Cu toate acestea, există posibilitatea ca pentru înregistrarea și soluționarea cererii dumneavoastră să fie necesar un interval de timp rezonabil (până la 72 ore) în care este posibil să mai primiți informări de marketing de la noi;
dreptul la ștergere, prevăzut de art. 17 din GDPR, în baza căruia avem obligația să ștergem datele cu caracter personal pe care le prelucrăm despre dumneavoastră. Acest drept nu este unul absolut, având aplicabilitate doar în anumite situații expres prevăzute de lege. Atunci când formulați o cerere de ștergere, vă rugăm să aveți în vedere că ștergerea acestora poate fi un proces complex.
dreptul de a vă adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Datelor cu Caracter Personal, autoritatea publică din România, cu sediul în B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România, pagină de web http://www.dataprotection.ro, care are drept obiectiv apărarea drepturilor şi libertăţilor fundamentale ale persoanelor fizice, în special a dreptului la viaţă intimă, familială şi privată, în legătură cu prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date („ANSPDCP”), în cazul în care sesizați o încălcare a GDPR-ului.

7.2 În vederea exercitării acestor drepturi, vă rugăm să ne transmiteți o cerere scrisă, pe adresa de e-mail dataprotection@zacaria.r.

ACTUALIZAREA POLITICII NOASTRE DE PROTECȚIE A DATELOR

Cea mai recentă actualizare a Politici a fost realizată în luna septembrie 2019. Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de protecție a datelor, pentru a reflecta orice modificări cu privire la modul în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii și/sau o vom pune la dispoziție în alt mod.

CONTACT

Pentru informații suplimentare cu privire la conținutul politicii de protecție a datelor, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail dataprotection@zacaria,ro